Kolorowo i wesoło czyli bjay

Streetcom zaprosił  Ambasadorów do kolejnej kampanii. Tym razem kampania typu Streetcom Deals, czyli ambasador dostaje kod zniżkowy i sam wybiera produkt do testów.
Jako matka-wariatka oczywiście od razu weszłam na stronę sklepu i wybrałam.

Blue jay to sukienki dla dziewczynek w wieku 1,5 - 9lat. Są kolorowe, mają wesołe aplikacje i co najważniejsze są unikalne. Krótkie serie, szyte w Polsce.
A co mamy do wyboru:

http://bjay.pl/kolekcja/
Dodatkowo kilka modeli z kolekcji zimowej ma naszyte kieszonki - co np. dla mojego małego chomika jest wielkim atutem.

My wybraliśmy dla Tośki dwie sukienki: różową z serduszkiem i niebieską z wielorybem - po małych problemach, ale bardzo sympatycznym kontakcie ze sklepem skończyło się na 3 sukienkach :)
 Tu muszę naprawdę pochwalić kontakt: rzetelne informacje, wiem co się dzieje z zamówieniem, wiem kiedy zostanie wysłane - to jest cenne przy zamówieniach przez net.

Różowa z serduszkiem, a zamiast wieloryba: Granatowa z jaszczurką oraz jedna z kolekcji zimowej z sową
 Sukienki są w rozmiarze 2-3lata. Tośka ma 16miesięcy więc rozmiaru na 18 nie chciałam już kupować, stwierdziłam, że 2-3 lata będzie rozwojowe - teraz może trochę duża, ale na przyszły rok przynajmniej jeszcze będzie dobra. Bo powiedzmy sobie szczerze - boli trochę jak ciuszek założymy 3-4 razy i okazuje się mały...
Modelka w nowych sukienkach

Sukienki są bardzo ładnie uszyte, starannie wykończone a sam materiał jest bardzo miły w dotyku: 100% bawełna  Dodatkowo sztruksowa sukienka ma podszewkę i suwak z tylu co ułatwia zakładanie.
O aplikacjach chyba pisać nie muszę - na zdjęciach zachwycają a na żywo są jeszcze ładniejsze :) 

Na razie jestem zachwycona.
Oczywiście zobaczymy jak zachowają się po kilku praniach... obiecuję update.
Bo jak kocham np. endo za to, że prać można wiele..wiele razy, tak np cool club po pierwszym praniu wygląda jak ścierka do podłogi i sama ubrań tej marki już nie kupuje - Tośka ma bo dostaje w prezencie czasem.

Podsumowując - cieszę się, że Streetcom zaproponował mi tę kampanię - sama raczej nie trafiłabym na te sukienki a naprawdę warto.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rodzicielski niezbędnik internetowy - aktualizacja po 3 latach