Cyfrowa Niania

dotarła dziś kurierem :)
Tośki obserwować za jej pomocą jeszcze nie mogę, ale już testy zrobiłam i stwierdzam było warto.

W pierwszej chwili ceny niań mnie powaliły. Koleżanka pożyczyła nam monitor oddechu (dziękować raz jeszcze Monia :*) więc już sama nie wiedziałam co dalej.
Ale zrozumiałam, że jest to inwestycja na kilka lat więc co mi tam.... i tak po dłuższym rozpoznaniu wybór padł na Motorolę.

Motorola  mbp 36 recenzji wielu nie ma ale jak już się jakąś znajdzie to same pochwały.


Funkcje o które mi najbardziej chodziło to:

  • możliwość sterowania kamerą
  • dwustronna komunikacja
  • kołysanki ;)
  • "nocne widzenie"
  • i tak mogłabym wymieniać dalej bo motorola ma jeszcze obsługę dodatkowych 3 kamer, wyjście TV itp...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rodzicielski niezbędnik internetowy - aktualizacja po 3 latach