nowy nabytek

jakiś czas temu miłością wielką zapałałam do della - jednak rozsądek wziął górę! no bo jak mam na co dzień używać a zwłaszcza nosić przy sobie 5calową krowę?? no jak?
tak więc zaczęłam się rozglądać
były dwa warunki:
-android
-ekran min 4cale
Wybierałam pomiędzy HTC a Samsungiem, jakoś Motke odrzuciłam na wstępie a innych firm nie brałam pod uwagę.
HTC telefon na androidzie z ekranem powyżej 4cale wypuści za czas jakiś dopiero Desire HD czyli Ace - ekran 4,3, aparat 8mega itp ale stwierdziłam, że nie czekam bo jest coś równie dobrego i szczerze? wizualnie bardziej przyjaznego - Samsung Galaxy S

I tak jak do N900 miłość od pierwszego wejrzenia zgasła równie szybko jak do wyidealizowanego faceta tak widzę, że związek z Samsungiem ma świetlaną przyszłość :)

Uwielbiam ten telefon z dnia na dzień coraz bardziej!
Lekkie toto, poręczne jak nie wiem, pomimo braku fizycznej klawiatury pisze się na tym po stokroć łatwiej i szybciej niż na n900 a to wszystko dzięki Swype!
Androidowe aplikacje mnie zachwycają ale że ja googlowa dziewczynka to wcale mnie to nie dziwi.
Brak flesza przy aparacie rekompensuje tryb nocny. Na dniach aktualizacja do Froyo.

Jedyny brak jaki odczuwałam na starcie to brak zintegrowanych komunikatorów. W N900 byłam cały czas on-line na gg,skype, gtalku,  pracowym jabberze, tlenie i czacie z fejsa ale szczerze czy muszę być non stop on-line? nie muszę! Jestem na gtalku! Fejs na bieżąco mnie powiadamia o wszystkich zdarzeniach a aplikacja napisz i wyślij ułatwia komunikację (notatki, smsy, maile oraz aktualizacje statusów na fejsie i twitterze )

Jeśli ktoś szuka nowego cacka to naprawdę polecam - fonio jest boski :)

Komentarze

  1. naprawdę wszystkim którzy zastanawiają się nad nowym fonem - polecam ten - miłość nie mija ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pełnia szczęścia