OdAutora

Jak wiecie lubię testować i jestem zapisana na kilku ciekawych portalach i kiedy myślę, że nic mnie już nie zaskoczy... portalowi TestMeTo się to udaje :)
Najpierw to było Lego i wielka radość dla Tośki a teraz była to książka!

TestMeTo przy współpracy z OdAutora zainteresowanym udostępnili ebooki do recencji książki:




TestMeToo - dołącz do nas


Książkę już kiedyś czytałam i jestem ogromnie wdzięczna za przypomnienie mi o jej istnieniu bo okazało się, że dostępnych jest już 14 części  :)

Bohaterka to 30-letnia rozwódka, która traci pracę. W obliczu zalewającej ją fali rachunków i utraty samochodu podejmuje się nietypowej pracy - jaką jest doprowadzanie zbiegów przed oblicze sprawiedliwości.

Po krótkim opisie można uznać, że jest to kolejny babski pamiętnik typu Bridget Jones - nic bardziej mylnego. Elementy kryminału, nienachalnego romansu i dobrej komedii zaowocowały pierwszym miejscem zestawienia USA Today Stephanie Plum w Polsce  przez 16 tygodni. 


Samą książkę oraz inicjatywę jaką jest OdAutora serdecznie Wam polecam. 



Edit:
kolejna książka została mi dana :)
również mogę polecić!

TestMeToo - dołącz do nas

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pełnia szczęścia