Telefon dla idioty

zdjęcie od Mollie Potrafi



Wielkie oburzenie wśród fanów iPhona wywołuje nazywanie go telefonem dla idiotów. 

Mam iPhona, jestem idiotką. 

Bo szczerze - trzeba być idiotą, żeby dać tyle za telefon, który ma proporcjonalną do ceny ilość ograniczeń. Telefon, który bez jailbreaka funkcjonalnie jest zabawką. I jeszcze do wczoraj ograniczenie stanowiła również wielkość ekranu.
Jestem idiotką, bo używam ajfona-srajfona, jak często pieszczotliwie go nazywam, już trzeci rok i jedno trzeba mu przyznać - przez 2,5 roku był bezawaryjny!


Ale chyba mam dość...

Owszem wczorajszy keynote był ciekawy, produkty przedstawione były ciekawe... Ale, czy aby na pewno chce wydać znowu tyle kasy?
Czy może pójdę i będę idiotką gdzieś indziej?
Xperia Z3 kusi, Note 4 korci   ...  A android sam w sobie? Może jest bardziej awaryjny, ale jestem w stanie postawić system od nowa w 20min a to wielka wartość!


 Ale idiotką pozostanę, bo kto rozsądny wydaje tyle na gadżet?;)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pełnia szczęścia