Sexy Mama

Nabyłam 3 preparaty Bielendy dla przyszłych mam.



BIELENDA SEXY MAMA Kuracja na opuchnięte nogi dla kobiet w ciąży
Cudowne - chłodzi, łagodzi i pachnie. Minus? Lepi się trochę ale do zniesienia. 

BIELENDA SEXY MAMA Krem do biustu dla kobiet w ciąży  łagodzi bolesność obrzmienia
Faktycznie - łagodzi! Nie wiem jak to robi, pod wrażeniem jestem bo działa. Biust przez te 2 miesiące urósł czy raczej opuchł mi o 3 rozmiary i boli niemiłosiernie więc każda ulga jest błogosławieństwem. 


BIELENDA SEXY MAMA Krem na rozstępy dla kobiet w ciąży
Nie wiem czemu ma służyć, nie widać efektów no ale przecież właśnie o to podobno chodzi, żeby nie było zmian :) Trudno ocenić na tym etapie...

Balsamu nawilżającego nie kupiłam bo mam jeszcze kilka innych więc tu się nie wypowiem. 

Największy plus to cena!  Od 10 do 20zł w zależności od preparatu i sklepu.  
Pzzy małym budżecie polecam bardzo!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rodzicielski niezbędnik internetowy - aktualizacja po 3 latach