Europride

jutro parada równości
Europride
Jestem za i podziwiam!
Hasła: WOLNOŚĆ, RÓWNOŚĆ, TOLERANCJA
w tym kraju? Podziwiam ich za odwagę i determinację. Za całą historię począwszy od Walentynek w 1993 roku.


Bolą mnie uprzedzenia oraz ciasnota umysłów - naprawdę nie dociera do mnie jak w XXI wieku  tak wiele osób może myśleć w ten sposób.
Jutro nie wybiorę się pewnie do centrum i nie dlatego, że będzie parada a ja jestem przeciw 
nie wybiorę się bo nie chcę oglądać ludzi, którzy pod pozorem patriotyzmu i wiary, powodowani lękiem przed innym i nieznanym ukazują nasz naród jako ciemny i zacofany... 

Komentarze

  1. masz rację, homofoby odstraszaja, sa niepoczytalni

    OdpowiedzUsuń
  2. ta eskalacja nienawiści i przemocy mnie przeraża - gdy pomyślę, że moje dzieci miałby się wychowywać w tym świecie - decyzja o ich posiadaniu odsuwa się coraz dalej i dalej...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rodzicielski niezbędnik internetowy - aktualizacja po 3 latach